Ik ben terug!

Joepie, yes, olé, jiehaa! Ik heb weer tijd om te bloggen. De stage zit erop, de bachelorproef moet vrijdag ingediend worden, het grootste werk is gedaan. Ik moet nog naar school om mijn bachelorproef in te dienen en te verdedigen en het zijn ook nog afstudeerdagen en dan…ben ik afgestudeerd!

Op de over mij-pagina kan ik ‘juf in wording’ bijna veranderen in ‘juffrouw’ want ja hoor, ik heb al een job! Nog voordat ik mijn diploma in handen heb, kan ik zeggen dat ik volgend jaar met zekerheid wereldoriëntatie zal geven in het 5de leerjaar en de zorg van de 3de graad op mij neem. Die halftijdse job zal ik combineren met de banaba zorgverbreding en remediërend leren. Nog één jaar studeren, en dan hou ik het (voorlopig toch) voor bekeken.

Maar goed, genoeg over volgend jaar, terug naar waar ik nu mee bezig ben. Ik heb het lezen en schrijven best gemist tijdens de stage. Ik trok daarnet dan ook naar de bibliotheek om een nieuw voorraadje boeken in te slaan. Toen ik bekend maakte wie de winnaars waren van de Kinder- en jeugdjury, zei ik ook dat ik mijn best ging doen om (enkele van) de boeken te lezen en te recenseren. Zo gezegd, zo gedaan. In onze bibliotheek hadden ze niet alle boeken maar diegenen die er waren, heb ik meegenomen. Binnenkort kunnen jullie dus een recensie verwachten van:

  • Jacques naar de stad – Alex T. Smith
  • De grote konijnenreddingsactie – Katie Davies
  • Ik kan nog steeds niet vliegen – Anna Woltz
  • Dino is mijn vriend – Harmen van Straaten

De lijst met geselecteerde boeken voor de KJV 2014-2015 is reeds bekend en van die lijst nam ik ook 1 boek mee: Beste vrienden voor altijd – Michael De Cock & Judith Vanistendael.

Ik vind het super dat ik weer wat meer tijd heb om te lezen en met de blog bezig te zijn en beloof dat de eerste recensie er snel aan komt!

5 gedachtes over “Ik ben terug!

Geef een reactie

