Leesbeesten: één jaar later

Wat gaat de tijd toch snel: deze blog bestaat sinds 17 maart precies 1 jaar. Vorig jaar kreeg ik het impulsieve idee om een blog over kinderboeken te beginnen en zo gezegd, zo gedaan. Nu sta ik 1 jaar verder en heb ik intussen 45 berichten geschreven.

Een blogverjaardag vraagt ook om een terugblik. Het is tijd dat ik even stilsta bij wat ik afgelopen jaar allemaal gedaan heb voor de blog en dat ik vooruit kijk naar wat ik nog allemaal wil doen.

In januari schreef ik mijn Blogvoornemens voor 2015. Hierin schreef ik dat ik graag aan een gemiddelde van 1 artikel per week wilde komen. Helaas merk ik op dit moment dat dat aantal veel te hoog ligt. Zoals jullie weten heb ik sinds januari een eigen klas waarnaar op dit moment heel veel van mijn vrije tijd gaat. Ik ben constant op zoek naar nieuwe ideeën, herwerk dingen die ik online vind of bedenk zelf projecten, werkbladen, oefenbundels… Hierdoor staat het bloggen even op een laag pitje. Dit vind ik heel spijtig maar ik voel dat het het beste is op deze manier. Ik weet ook zeker dat ik binnen een tijdje (ik kan moeilijk zeggen binnen hoeveel tijd) weer veel inspiratie zal hebben om te bloggen en dat ik zo stilletjes aan wel een “come-back” zal maken.

Het is voor mij dus ook een vraagteken wanneer ik er terug in zal vliegen maar ik weet zeker dat dat moment er (hopelijk snel) aankomt. Ik ben alvast heel tevreden over de berichten die ik afgelopen jaar gepost heb en wil nog heel graag veel kinderboekenweetjes met jullie delen.

Bedankt voor het volgen en het lezen!

Elise

Een gedachte over “Leesbeesten: één jaar later

Geef een reactie

